Lidé se kvůli reklamacím boje nakupovat přes internet

Date:

Podle průzkumu portálu Heuréka až 32% respondentů nenakupuje na internetu, protože se obává problémů se zárukou a reklamací.

Podle průzkumu portálu Heuréka, do kterého se zapojilo 29.000 účastníků, až 32% respondentů nenakupuje na internetu, protože se obává problémů se zárukou a reklamací a 42% nakupujících má strach z komplikovaného způsobu reklamace.

Největší internetový obchod v ČR, KASA.cz, vyřídí průměrně 3000 reklamací za rok, přičemž nejvíce reklamací je v 1. a 2. měsíci od zakoupení daného zboží. Po roce užívání reklamuje zboží pouze 2% kupujících.

Průzkum ukázal, že až 27 % všech poruch výrobku se projeví do prvního měsíce od zakoupení.

Internetové obchodní centrum KASA.cz provozuje v České republice společnost Eurocomm SR od roku 2003. Eurocomm SR patří do skupiny KASA.cz, která působí v České republice, na Slovensku, v Německu a Polsku. Provozuje také obchod v Rakousku, který servisně zajišťuje německá pobočka.

- Reklama -pr článek

Nové příběhy

Další články autora
Katka

7 věcí, které se naučíte jen díky fyzické práci (a škola vás na ně nepřipraví)

Možná nemáte titul. Možná nemáte kancelář. Ale pokud máte...

Platforma CDE: Digitální evoluce v řízení stavebních projektů

Při realizaci rozsáhlých industriálních komplexů, logistických center či moderních...

Ušetřete na daních i po konsolidačním balíčku. Jaké odpočty je možné uplatnit?

Konsolidační balíček přinesl výrazné změny v oblasti daňových odpočtů. Některé...

Průmyslová bezpečnost: Jak předcházet rizikům a chránit zaměstnance

V každém průmyslovém provozu hraje bezpečnost zaměstnanců klíčovou roli....