Lidé se kvůli reklamacím boje nakupovat přes internet

Date:

Podle průzkumu portálu Heuréka až 32% respondentů nenakupuje na internetu, protože se obává problémů se zárukou a reklamací.

Podle průzkumu portálu Heuréka, do kterého se zapojilo 29.000 účastníků, až 32% respondentů nenakupuje na internetu, protože se obává problémů se zárukou a reklamací a 42% nakupujících má strach z komplikovaného způsobu reklamace.

Největší internetový obchod v ČR, KASA.cz, vyřídí průměrně 3000 reklamací za rok, přičemž nejvíce reklamací je v 1. a 2. měsíci od zakoupení daného zboží. Po roce užívání reklamuje zboží pouze 2% kupujících.

Průzkum ukázal, že až 27 % všech poruch výrobku se projeví do prvního měsíce od zakoupení.

Internetové obchodní centrum KASA.cz provozuje v České republice společnost Eurocomm SR od roku 2003. Eurocomm SR patří do skupiny KASA.cz, která působí v České republice, na Slovensku, v Německu a Polsku. Provozuje také obchod v Rakousku, který servisně zajišťuje německá pobočka.

- Reklama -pr článek

Nové příběhy

Další články autora
Katka

Kde se obrátit, když vás zajímá výstavba komunikací nebo pokládka dlažby?

Mnoho měst, obcí, ale také společností se každoročně rozhodne...

Inženýrsko-geologický průzkum aneb vyplatí se provést?

Pokud se v nejbližší době chystáte ke stavbě nové nemovitosti,...

Magnetické pomůcky pro sběrné suroviny

Dva pojmy, které od sebe nelze oddělit, jsou sběrné...

Bateriové skříně z plastu jako nová technologie společnosti LANXESS

Technické plasty, mezi které patří i polyamid 6, nabízejí...