Podle průzkumu portálu Heuréka až 32% respondentů nenakupuje na internetu, protože se obává problémů se zárukou a reklamací.
Podle průzkumu portálu Heuréka, do kterého se zapojilo 29.000 účastníků, až 32% respondentů nenakupuje na internetu, protože se obává problémů se zárukou a reklamací a 42% nakupujících má strach z komplikovaného způsobu reklamace.
Největší internetový obchod v ČR, KASA.cz, vyřídí průměrně 3000 reklamací za rok, přičemž nejvíce reklamací je v 1. a 2. měsíci od zakoupení daného zboží. Po roce užívání reklamuje zboží pouze 2% kupujících.
Průzkum ukázal, že až 27 % všech poruch výrobku se projeví do prvního měsíce od zakoupení.
Internetové obchodní centrum KASA.cz provozuje v České republice společnost Eurocomm SR od roku 2003. Eurocomm SR patří do skupiny KASA.cz, která působí v České republice, na Slovensku, v Německu a Polsku. Provozuje také obchod v Rakousku, který servisně zajišťuje německá pobočka.