Lidé se kvůli reklamacím boje nakupovat přes internet

Date:

Podle průzkumu portálu Heuréka až 32% respondentů nenakupuje na internetu, protože se obává problémů se zárukou a reklamací.

Podle průzkumu portálu Heuréka, do kterého se zapojilo 29.000 účastníků, až 32% respondentů nenakupuje na internetu, protože se obává problémů se zárukou a reklamací a 42% nakupujících má strach z komplikovaného způsobu reklamace.

Největší internetový obchod v ČR, KASA.cz, vyřídí průměrně 3000 reklamací za rok, přičemž nejvíce reklamací je v 1. a 2. měsíci od zakoupení daného zboží. Po roce užívání reklamuje zboží pouze 2% kupujících.

Průzkum ukázal, že až 27 % všech poruch výrobku se projeví do prvního měsíce od zakoupení.

Internetové obchodní centrum KASA.cz provozuje v České republice společnost Eurocomm SR od roku 2003. Eurocomm SR patří do skupiny KASA.cz, která působí v České republice, na Slovensku, v Německu a Polsku. Provozuje také obchod v Rakousku, který servisně zajišťuje německá pobočka.

- Reklama -pr článek

Nové příběhy

Další články autora
Katka

Zajímavosti o prachu: od historických mýtů po moderní bezpečnostní opatření

Prach je něco, co nás obklopuje každý den, doma,...

Proč jsou magnety pro průmyslové použití klíčové?

Efektivita a bezpečnost V moderním průmyslu je rychlost a spolehlivost...

Proč jsou tepelná čerpadla ideální volbou pro průmyslové haly?

Efektivní topení a chlazení průmyslových prostor je dnes klíčové...

V registru svítí červená. Návod na druhou šanci na půjčku

Úvěrová historie je velmi důležité kritérium, od kterého banky...