Přes 62% nákupů v autobazarech se uskuteční o víkendu

Date:

Více než 62 procent nákupů v autobazarech AAA AUTO se letos uskutečnilo o víkendu, zatímco loni to bylo pouhých 47 procent. Podle viceprezidentky skupiny AAA AUTO Karolíny Topolové jde o významnou změnu spotřebitelského chování, která je dána hlavně změnami na trhu práce.

Ještě v loňském roce bylo běžné, že zákazníci chodili nakupovat v pracovní době, dnes už lidé pracují déle a intenzivněji než dříve. Na nákup auta se tak chystají až v sobotu nebo neděli. Největší nápor zákazníků zaznamenávají autocentra této společnosti kromě víkendů také o pracovní dny mezi 17. a 19.h.

I nadále přitom podle Topolové platí, že nejvíce hovorů na bezplatnou infolinku se uskuteční během běžné pracovní doby, tedy přibližně od 10. do 17. h. Podle názoru Topolové zatímco odchod z pracoviště za nákupy už dnes lidé většinou neriskují, vyřizování soukromých věcí z pracovního telefonu zůstává běžnou praxí. Také analýza přístupu na webové stránky společnosti ukazuje, že i výběr ojetého auta přes internet se nejčastěji odehrává v pracovní době.

Tuzemská autocentra letos osobně navštívilo přibližně 23.000 návštěvníků, kteří zde v 1. pololetí 2009 zakoupili více než 9000 aut. Infolinka vybavila téměř 300.000 hovorů a webové stránky společnosti letos navštívilo přes 1,5 milionu návštěvníků.

- Reklama -pr článek

Nové příběhy

Další články autora
Katka

Šroubové kompresory: Na co si dát při jejich koupi pozor?

Na trhu se v současné době nachází 2 odlišné a...

Sdružení EPS ČR napomáhá předejít úniku mikroplastů do přírody

Mezinárodní program Operation Clean Sweep (zkr. OCS) pomáhá plastikářskému...

Kde se obrátit, když vás zajímá výstavba komunikací nebo pokládka dlažby?

Mnoho měst, obcí, ale také společností se každoročně rozhodne...

Společnosti Covestro a LANXESS pracují na výrobě udržitelných surovin se sníženou uhlíkovou stopou

Společnosti se dohodly na výrobě klíčových základních chemických látek Covestro...